Babysalmesang

Babysalmesang er nærvær gennem sang i kirken. En positiv oplevelse for de mindste sammen med mor eller far. Barnets sanser og opmærksomhed stimuleres gennem sang, musik, fagter, lys, lyd og vand. Babysalmesang er altid på barnets præmisser. Vi skaber en tryg atmosfære gennem genkendelige rutiner fra gang til gang.

Forløbet strækker sig over 8 gange. Der er plads til 10 børn på hvert hold i alderen 3- 9 måneder. Det er ikke en betingelse, at barnet er døbt, alle er velkomne. Vi mødes kl. 9.45 og starter kl. 10.00. Det varer ca. 45 min. Bagefter er der hyggesnak med kaffe/the og brød i sognegården til kl. 12.00 (overfor kirken) Der er fine forhold til at amme, varme sutteflasker, pusle og der kan benyttes høje stole og legetæppe til baby.

Det er gratis at gå til babysalmesang.

Evt. afbud gives gerne samme morgen til Lise mellem kl 7.30 og 8.00

Tilmelding til kirkesanger. Lise Kjærgaard, tlf: 22 80 29 03 eller mail: lise.kjaergaard@gmail.com

Mange hilsner Lise

Babysalmesang